Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

1. Prawo do odwołania wizyty

Pacjent ma prawo do odwołania konsultacji nie później niż 24 godziny przed wyznaczonym jej terminem. Konsultacja zostaje wówczas anulowana.

Zgłoszenie odwołania należy wykonać poprzez wiadomość e-mail z adresu podanego przy rejestracji na adres : kontakt@intermed24.com.pl lub sms z numeru podanego przy rejestracji  na numer telefonu : 787 653 980.

W przypadku odwołania konsultacji z zachowaniem powyższego terminu następuje zwrot uiszczonej kwoty na rachunek z którego dokonano płatności w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia rezygnacji z konsultacji.

W przypadku gdy użytkownik nie skorzysta z konsultacji w wyznaczonym terminie lub odwoła ją w przedziale czasowym mniejszym niż 24 godziny przed wyznaczoną godziną konsultacji - opłata za konsultację nie zostanie zwrócona.

 

2. Prawo do złożenia reklamacji.

Pacjentowi przysługuje prawo złożenia reklamacji.

Zgłaszanie reklamacji następuje poprzez e-mail na adres : kontakt@intermed24.com.pl

Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Pacjenta, opis zgłaszanych zastrzeżeń oraz wskazanie pożądanego przez Pacjenta sposobu rozwiązania problemu.

Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji.

Rozpatrzenie ich następuje w najszybszym możliwym terminie w formie elektronicznej, pisemnej lub telefonicznej, odpowiednio do formy złożenia reklamacji, nie później jednak niż w terminie 14 dni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl